Veelgestelde vragen rondom de Corona maatregelen

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM constant op. De gezondheid en veiligheid van onze werknemers en klanten hebben continue onze prioriteit. We zorgen ervoor dat je veilig onze showroom kunt bezoeken. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vragen bij je oproept, daarom hieronder antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Geen antwoord op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.

Kan ik nog een Baderie vestiging bezoeken?

Ja! Het is weer mogelijk om vanaf 3 maart een afspraak in één van onze showrooms te maken.

Kan ik thuis nog een monteur ontvangen?

Ja, onze monteurs komen nog steeds bij klanten thuis om badkamers te installeren. Onze monteurs zullen je echter geen hand geven en de 1.5 meter afstand in acht nemen. Onze monteurs zijn goed voorbereid en kunnen volledig zelfstandig hun werk uitvoeren. Je hoeft hier dus zelf niet bij aanwezig te zijn. Wel nemen ze de komende tijd geen koffie, thee of andere dranken aan als dit wordt aangeboden door de klant.

Wanneer moet ik mijn afspraak verzetten?

Indien je twijfelt of je verschijnselen van het coronavirus hebt (verkouden, hoesten of koorts) is het raadzaam om contact met de vestiging op te nemen. Op basis daarvan zullen wij bekijken of het verstandig is om de afspraak door te laten gaan.

Maak een afspraak

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM constant op. De gezondheid en veiligheid van onze werknemers en klanten hebben continue onze prioriteit. Binnen onze mogelijkheden blijven we alles doen om ervoor te zorgen dat je veilig onze showroom kunt bezoeken.

Maak een afspraak